معاون استاندار سیستان و بلوچستان مطرح کرد
آزادگان ‌رنج اسارت را به عزت ‌تبدیل کردند

معاون سیاسی‌ امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: جامعه ایثارگری نسبت به حق و حقوق خود مطالباتی دارند، که پرداخت آن جزو اولویت‌ها قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، رجبعلی شیخ‌زاده ظهر امروز در مراسم تجلیل از آزادگان در بیت نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان اظهار داشت: آزادگان با پذیرش سختی و صبوری رنج اسارت را به عزت و آزادگی تبدیل کردند.

معاون‌ سیاسی امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: اسارت خواری است و دشمن درصدد بود تا خواری ایرانی‌ها را ببیند که با دعای خیر ملت ایران و امام راحل و بصیرت و صبر آزادگان این اسارت ‌به عزت تبدیل شد.

این مسئول ادامه داد: روزهای ورود آزادگان سرافراز روزهای خاصی برای همه بود و با ورود نخستین کاروان آنها شور و نشاط و شادی در کشور حاکم شد.

و‌ی اضافه کرد: انسان می‌تواند یک تهدید را به فرصت تبدیل کند، شما آزادگان با صبوری خود و تیزبینی و بصیرت، دشمن در اوج قدرت را خوار کردید، رژیم صدام در مقابل آزادگان به خواری افتاد و این به جز با ولایت‌پذیری و بصیرت آزادگان محقق نمی‌شد.

شیخ‌زاده خاطرنشان کرد: اگر بصیرت و ولایت‌پذیری موجب سرافزاری آزادگان شد، امروزه در شراط فعلی انقلاب و در ادامه راه بیشتر به این بصیرت و ولایت‌پذیری نیازمندیم.

ئووی گفت: بیداری اسلامی مرهون آن زحمات است و شما آزادگان با مظلومیت حقانیت جمهوری اسلامی را اثبات کردید، خیلی از شما دوران اسارت در زیر شکنجه دچار قطع عضو شدید، تعدادی با سختی و رنج در اردوگاه‌های دشمن با مظلومیت شهید شدند.

معاون سیاسی‌ امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: ‌جامعه ایثارگری نسبت به حق و حقوق خود مطالباتی دارند، این مطالبات برحقی است ‌که پرداخت آن جزو اولویت‌ها قرار دارد.

وی تصریح کرد: در دولت گذشته بخشی از این مطالبات پرداخت شد و بخشی دیگر هم در دولت جدید به تدریج پرداخت خواهد شد.

92/05/26 - 17:36
شماره: 13920526001255
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13920526001255