معاون استاندار سیستان و بلوچستان:
توجه به مسائل پژوهشی، دستگاههای اجرایی را توانمند میسازد
خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: توجه به مسائل پژوهشی، دستگاههای اجرایی را توانمند میسازد.
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، رجبعلی شیخزاده در دیدار با تعدادی از نخبگان و پژوهشگران، نخبگان را به عنوان چشمههای جوشانی توصیف کرد که هرچه از آنها بیشتر استفاده شود، میزان نبوغ آنان بارورتر میشود.
وی افزود: تعامل و ارتباط سازنده بین پژوهشگران و دستگاههای اجرایی موجب تقویت انگیزه نخبگان و بهرهمندی دستگاههای اجرایی از توان پژوهشگران میشود.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان ارتباط و تعامل مثبت و سازنده بین نخبگان و دستگاههای اجرایی استان و بهرهگیری از طرحهای پژوهشی نخبگان در دستگاههای اجرایی را برای رشد و توسعه استان مؤثر دانست.
شیخزاده با بیان اینکه استفاده از طرحهای پژوهشی در برنامههای دستگاههای اجرایی موجب توانمندی و افزایش بهرهوری دستگاهها میشود بر ارتباط و تعامل نخبگان با یکدیگر نیز تأکید کرد.
انتهای پیام/75002/ر/گ1003
91/11/21 - 11:11
شماره: 13911121000397
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13911121000397