معاون استاندار سیستان و بلوچستان: روابط عمومی ادارات موظف به ترسیم چهره مطلوب و شایسته استان هستند
روابط عمومی ادارات موظف به ترسیم چهره مطلوب و شایسته استان هستند.
زاهدان- معاون برنامه ریزی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: روابط عمومی دستگاههای اجرایی در تعامل با جامعه باید چهره شایسته استان و فراهم شدن زیر ساختها برای سرمایه گذاری در این منطقه را ترسیم كنند.

به گزارش ایرنا، 'رجبعلی شیخ زاده' روز چهارشنبه به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی افزود: توسعه روابط عمومی و دستگاههای ارتباط جمعی به شناخت راههای درست تعامل با جامعه و برنامه ریزی صحیح برای بهره گیری از شیوه های نوین اطلاع رسانی، بستگی دارد.
وی افزود: عصر جدید كه به عنوان عصر ارتباطات مشهور است سامانهایی امكان فعالیت پیدا می كنند كه بتوانند ارتباط مناسب با محیط پیرامون خود داشته باشند و تعامل مثبت و سازنده ای برقرار كنند.
معاون استاندار گفت: دستگاههای اجرایی به عنوان نهادهای عمومی، خدماتی و عمرانی زمانی می توانند رضایت نسبی شهروندان و ذی نفعان را جلب كنند كه از نیازهای آنها آگاه باشندو خدمات خود را برای برطرف كردن نیازها معطوف كنند و اطلاع رسانی لازم را نیز از این خدمات انجام دهند.
شیخ زاده اظهار داشت: سیستان و بلوچستان دارای توانمندیها و ظرفیت های زیادی برای توسعه است و توسعه استان جز با سرمایه گذاری و جذب سرمایه گذار محقق نخواهد شد زیرا دولت بسترها و زیرساخت ها را فراهم و محیط را آماده سرمایه گذاری می كند.
وی بیان كرد: جذب سرمایه گذار زمانی امكان پذیر است كه از ظرفیت های استان شناخت كافی داشته باشد و این وظیفه بزرگ بر عهده ارباب رسانه های جمعی و دستگااهای ارتباط جمعی و روابط عمومی است.
معاون برنامه ریزی استاندار گفت: روابط عمومی دستگاههای اجرایی نیز در تعامل با جامعه فراهم بودن زیر ساخت ها برای سرمایه گذاری و جذاب بودن موضوعات سرمایه گذاری و سود آور بودن آنها را به اطلاع عموم برسانند.
به گزارش ایرنا، بیست و هفتم اردیبهشت ماه روز ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری شده است.
کد خبر: 80136117 (2602775) تاريخ انتشار : 27/02/1391 - 15:20