در نمایشگاه جلوه های خدمت؛

استاندار سیستان و بلوچستان به همراه مدیران دستگاههای اجرایی با مردم دیدار می كند

زاهدان - معاون برنامه ریزی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: استاندار به همراه مدیران دستگاههای اجرایی استان از ساعت 10 تا 30 /12 فردا یكشنبه در محل نمایشگاه جلوه های خدمت در زاهدان با مردم ارتباط مستقیم و بدون واسطه خواهند داشت.

دكتر 'رجبعلی شیخ زاده' شامگاه شنبه در جریان بازدید از غرفه ایرنا در نمایشگاه جلوه های خدمت در زاهدان اظهار داشت: یكی از دستاوردهای مهم سفرهای استانی رییس جمهور و هیات دولت نزدیكی دولتمردان با مردم بود.

وی افزود:رییس جمهوری با این سفرها نشان دادند كه مدیران باید در دسترس مردم قرار گیرند به منظور پاسداشت این هدف، استاندار سیستان و بلوچستان مقرر كردند فردا به همراه مدیران دستگاههای اجرایی با حضور در نمایشگاه جلوه های خدمت ضمن دیدار با مردم از نزدیك مسایل و مشكلات آنان را مورد رسیدگی قرار دهند.

به گزارش ایرنا، همزمان با صدمین سفر استانی دولت به خراسان رضوی نمایشگاه جلوه های خدمت دولت درسیستان و بلوچستان در دو شهر مشهد و زاهدان گشایش یافت.

نمایشگاه جلوه های خدمت دولت نهم و دهم در استان به مناسبت صدمین سفر استانی ریاست جمهوری از روز چهارشنبه گذشته با حضور استاندار سیستان و بلوچستان در محل دائمی نمایشگاههای زاهدان واقع در خیابان دانشگاه افتتاح شد.

در این نمایشگاه 63 سازمان و اداره كل سراسر سیستان و بلوچستان در قالب 120 غرفه دستاوردها، پروژه ها و خدمات خود طی دولت های نهم و دهم را بصورت تصویری و نوشتاری در قالب پوستر، بنر، بروشور، بولتن و لوح فشرده در معرض دید عموم گذاشته اند.

تمام ارگان ها و سازمان های دولتی میزهای خدمت خود را به این نمایشگاه انتقال داده و خدمات رسانی به عموم مردم شریف استان را انجام می دهند. ك/3

کد خبر: 80128202          (2592080)            تاريخ انتشار : 23/02/1391 - 23:23

http://www.irna.ir/News/80128202/استاندار-سیستان-و-بلوچستان-به-همراه-مدیران-دستگاههای-اجرایی-با-مردم-دیدار-می-كند/اجتماعي/