معاون استاندار سيستان و بلوچستان:
افزايش نظارت بر طرحهاي عمراني، كيفيت كارها را افزايش مي دهد
زاهدان - معاون برنامه ريزي استاندار سيستان و بلوچستان گفت: افزايش نظارت بر طرحهاي عمراني از سوي دستگاههاي ذيربط بويژه سازمان مسكن و شهرسازي كيفيت كارها و روند مطلوب اجراي پروژه هاي مختلف را ارتقا مي بخشد.
رجب علي شيخ زاده روز پنج شنبه با حضور در اداره كل مسكن شهرسازي سيستان و بلوچستان و طي نشستي با مدير و كاركنان اين سازمان افزود: بايد نظارت و ارزيابي بر طرحهاي عمراني مورد بازنگري قرار گيرد به گونه اي كه امكان رتبه بندي مناسب پيمانكاران به صورت دوره اي و دقيق تر انجام شود.
وي خاطرنشان كرد: سازمان مسكن و شهرسازي مجموعه اي زير بنايي و حاكميتي است كه مسووليت پايش و نظارت بر طرحهاي عمراني بويژه در حوزه شهرسازي را بر عهده دارد.
معاون استاندار سيستان و بلوچستان گفت: بر اين اساس سازمان مسكن و شهرسازي متناسب با شرايط و نياز روز حركت كرده و بر اجرا و كيفيت كار طرحهاي عمراني نظارت بهتر و دقيق تري داشته باشد.
شيخ زاده بر ارتقاي كيفيت ساخت و ساز و اجراي طرحهاي عمراني، كاهش هزينه اجرا و كوتاه شدن زمان بهره برداري از پروژه ها تاكيد كرد.
وي ادامه داد: كاهش تصدي گري و پرهيز از اموري كه توسط بخش خصوصي قابل انجام است ضرورت اساسي و حركت در راستاي تحقق اصل 44 قانون اساسي است .
در اين نشست مديران سازمان مسكن شهرسازي سيستان و بلوچستان نيز با ارائه گزارشي از حوزه كاري، مسائل و مشكلات مجموعه خود را مطرح كردند.2729
کد خبر: 3038   (1785147)            تاريخ انتشار : 22/02/1390 - 21:35

http://www.irna.ir/NewsShow.aspx?NID=303831613161